Jaarvergadering 15 februari 2024

Op 15 februari hebben we onze Jaarvergadering gehouden. Ondanks een aantal afmeldingen hebben we toch veel leden mogen verwelkomen op deze middag. Na het openingswoord door de voorzitter hebben we even stilte in acht genomen voor de leden die in 2023 zijn overleden. Omdat de vastentijd nog maar net begonnen is hebben we dit jaar een bedrag van € 50,= overgemaakt naar de vastenactie, door deze middag geen koekje bij de koffie, geen alcoholische drankjes en geen hapjes te serveren.  Van PCOB-Meppel waren 2 bestuursleden aanwezig. Na het officiële gedeelte waaronder het goedkeuren van de financiën, het aanstellen van een nieuwe kascommissie en de uitleg over de komende activiteiten, was er na de pauze gelegenheid om deel te nemen aan de Oud Hollandse spelletjes waar hier en daar fanatiek en met plezier gespeeld werd.